آغاز نمایشگاه رسانه‌های ایران از ۲۹ بهمن/ نشست خبری سخنگوی شهرداری تهران در محل نمایشگاه برگزار می‌شود

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است.

به گزارش شهر، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران آغاز خواهد شد.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیه‌ای این نمایشگاه خواهد بود.

همچنین در روز دوم برگزاری نمایشگاه، و از ساعت ۱۴:۴۵ بعدازظهر دوشنبه ۳۰ بهمن ماه نشست خبری عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در محل سالن همایش های نمایشگاه رسانه های ایران برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ غرفه پایگاه خبری تحلیلی "شهر" نیز در نمایشگاه رسانه های ایران پذیرای علاقمندان حوزه رسانه و مطبوعات است.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با رویکرد جدید توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از ۲۹ بهمن لغایت دوم اسفند در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/

۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 49900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =