رفع معارضات ملکی و تاسیساتی برای کاهش ۴/۵ کیلومتری مسافت شهروندان از غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی

به دنبال بازدیدهای صورت گرفته از سوی مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۲ از روند اجرایی پروژه عمرانی R۱۱، شهردار این منطقه از رفع یکی از بزرگترین معارضین طرح خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در ماه‌های گذشته و در راستای اجرای طرح‌های ترافیکی در منطقه ۲۲، تملک معارضین و اصلاح نحوه بارگذاری پروژه عمرانی دوربرگردان غیرهمسطح غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی در محدوده بلوار شهید اردستانی موسوم به R۱۱، مسعود نصرتی با مدیران و مسئولان یکی از موسسات تحقیقاتی به منظور حل و فصل مسائل و موضوعات فی مابین دیدار کرد.

مسعود نصرتی در این‌باره گفت: یکی از پروژه‌های عمرانی در منطقه ۲۲ تهران، دوربرگردان غیر همسطح R۱۱ برای کاهش مسافت تردد خودروها در بزرگراه شهید همدانی از غرب به شرق است که در محدوده بلوار شهید اردستانی واقع شده است. 

نصرتی افزود: رفع معارض در حاشیه شرق بزرگراه شهید همدانی نیز از جمله مراحل اجرایی این پروژه بود و با راه اندازی این دوربرگردان شاهد کاهش ۴/۵ کیلومتری مسافت تردد شهروندان تهرانی از غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی خواهیم بود.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: رفع معارضات ملکی و تاسیساتی زمانبر است و با همکاری و همفکری و بیان نقطه نظرات و راهکارهای عملیاتی تعیین تکلیف و به نتیجه خواهد رسید. در این خصوص نیز با رایزنی‌های صورت گرفته مطالبات و دغدغه‌های معارضین رفع و با آزادسازی مسیر، رفع معارض و تزریق اعتبارات لازم، در روند اجرای این پروژه‌ عمرانی مهم تسریع شد.

اجرای عملیات دیوارکشی محوطه‌های معارض با پروژه R۱۱

رضا ایرانشاهی معاون فنی و عمران منطقه۲۲ در تکمیل این خبر گفت: با عنایت به تدابیر زاکانی شهردار تهران مبنی بر توجه ویژه به دسترسی‌های بزرگراهی و پیگیری‌های ویژه شهردار منطقه ۲۲ بر اجرای هر چه سریعتر این عملیات، آزادسازی پوسته تقاطعR۱۱ که در محدوده یکی از مراکز تحفیقاتی مرکز مطالعاتی قرار داشت، به همت و تلاش همکاران این معاونت در دستور کار قرار گرفت و اجرای دیوار محوطه مرکز مطالعات لاستیک سازی در دو نوع سنگی مالون و آجری مجموعا به طول ۶۶ متر و ارتفاع ۳ متر انجام شد.

انتهای پیام/

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 49942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =