نصب بیش از ۱۰۰ عدد تجهیزات ترافیکی در بزرگراه‌ها و معابر منطقه ۱۴

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ از نصب تجهیزات ترافیکی در معابر و بزرگراه‌های منطقه به منظور ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیکی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، مهدی وارسته گفت: در راستای رسیدگی به وضعیت و به روز رسانی تجهیزات و المان‌های ترافیکی بیش از ۱۰۰ عدد تجهیزات ترافیکی در بزرگراه‌ها و معابر منطقه نصب شده است.

وی با اشاره اهمیت رسیدگی به وضعیت تجهیزات ترافیکی به منظور آشکارسازی و ایمن سازی آنها بیان کرد: به همین منظور تجهیزات ترافیکی در بزرگراه های محلاتی، امام علی(ع)، بسیج و خیابان های اصلی منطقه نصب و مرمت شده است.

وارسته در تشریح اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک در راستای افزایش ایمنی ترافیکی و رضایت شهروندان گفت: بر این اساس بیش از ۳۶ موانع ترافیکی،۴۲ عدد تابلو خطر نما، ۱۶ عدد تابلو عابر پیاده، ۱۲ تابلو حمل جرثقیل و ۱۲ تابلو اسامی در محورها و معابر نصب و جانمایی شده است.

وارسته ادامه داد: همچنین به منظور ایمنی هر چه بیشتر شهروندان علاوه بر مرمت و نصب المان‌های ترافیکی نسب به نصب سرعتکاه، اصلاح هندسی وخط کشی محوری و عابر پیاده در اطراف مدارس، مساجد، بوستان ها و خیابان های اصلی و فرعی منطقه اقدام شده است.

وی در پایان با اشاره به نصب تابلوهای ویلچررو، جمع‌آوری و مرمت گاردریل و اصلاح هندسی در برخی تقاطع ها و نقاط حادثه خیز منطقه به عنوان دیگر فعالیت های انجام شده، یاداور شد: برای افزایش ایمنی شهروندان و روانسازی ترافیک در معابر، عملیات خط‌کشی، تعویض و ترمیم تابلوهای فرسوده، نصب استوانه‌های ایمنی و تعمیر و بازبینی چراغ‌های راهنمایی و در کل به روزرسانی تجهیزات و المان های ترافیکی پس از نیازسنجی تخصصی تداوم دارد.

انتهای پیام/

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 49971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =