از ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی تا اصناف و مشاغل مزاحم

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ از اجرای طرح ساماندهی صنوف و کیوسک‌های مطبوعاتی همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا رباطی گفت: در راستای رسیدگی به شکایات مردمی و با هدف زیباسازی سیمای شهری و رفاه حال شهروندان، نسبت به ساماندهی واحد صنفی در معابر اصلی و پرتردد منطقه اقدام شد.

وی با اشاره به هم اندیشی و تعامل صورت گرفته با نیروی انتظامی، راهور و نهادهای مرتبط و متولی برای ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم افزود: رسیدگی به وضعیت کسبه، تخلف واحد های صنفی، وانت بارها، ایمنی اماکن تجاری، کیوسک های مطبوعاتی در ارائه خدمت به شهروندان است.

نظارت بر جمع آوری دخانیات، شستشو و رنگ آمیزی کیوسک های مطبوعاتی نیز از جمله اقدامات مستمر ی است که به گفته رباطی به منظور کاهش آلودگی های زیست محیطی و افزایش رضایت و دلپذیرتر شدن زندگی شهرنشینی در منطقه اجرایی شده و استمرار دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ادامه داد: در این راستا طرح ضربتی رسیدگی به وضعیت ظاهری و رنگ آمیزی کیوسک های مطبوعاتی با هدف زیبایی منظر شهری به مناسبت استقبال از بهار در منطقه انجام شده است.

انتهای پیام/

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 50006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =