پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژه‌های توسعه محله‌ای در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از اتمام ۵۴ پروژه توسعه‌ محله ای نخستین دوره "من شهردارم " در بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، شهردار این منطقه اظهار کرد: با توجه به ضرورت اجرای طرح های توسعه محله ای و ایجاد رضایتمندی عمومی به دنبال اجرای این طرح ها، با پیگیری های مستمر حوزه های مربوطه این پروژه ها با پیشرفت ۱۰۰ درصدی در بهمن ماه به اتمام رسید.

وحید رضا انارکی محمدی با بیان اینکه اعتبار ابلاغی سال ۱۴۰۱ برای پروژه های توسعه محلی این منطقه ۹۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده، خاطرنشان کرد: پیاده روسازی خیابان ظهیرالاسلام، بهسازی و ساماندهی میدان وبازارچه امین السلطان و پیاده روسازی خیابان جمهوری از جمله پروژه های عمرانی شاخص منطقه با توجه به آرای شهروندان در این طرح بوده که با موفقیت اجرایی شد.

شهردار منطقه ۱۲ همچنین از مرمت و بازسازی سرویس های بهداشتی بوستان های آتش نشان و مصطفی خمینی و مسجد اخوان خبر داد و افزود: در راستای ارتقای وضعیت ورزشی منطقه احداث و تعویض زمین چمن مصنوعی بوستان های ری، کوثر وپارک شهر نیز با توجه به نخستین دوره "طرح من شهردارم " در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: جمع آوری آبهای سطحی ، همچنین روانسازی عبور و مرور در قالب اصلاح هندسی و ایجاد رفیوژ میانی و روکش و مرمت آسفالت در منطقه از دیگر طرح های توسعه محلی بود.

وحید رضا انارکی محمدی اجرای پروژه های توسعه محله ای در مناطق را از مگاپروژه ها مؤثرتر دانست و گفت: مردم از مدیریت شهری انتظار رسیدگی به محله، کوچه و معابر خود را دارند و به ویژه در مناطق محروم اجرای پروژه‌های توسعه محله ای و من شهردارم، رضایت بیشتری از مردم را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 50032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =