دیدار شهردار منطقه یک با خانواده شهید علیرضا افشار

صباغ گفت: شهدای عرصه رسانه، وجود خود را برای آگاهی بخشی و انعکاس واقعیات به عموم مردم تقدیم کرده‌اند تا ضمن روشنگری، امنیت روانی جامعه را با حقایق تضمین کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه به منظورارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر با حضور در منزل خانواده شهید علیرضا افشار از شهدای والامقام عرصه رسانه با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ادای احترام به مقام شامخ شهیدان وخانواده شهدا و ایثارگران را یک وظیفه دانست و اظهار داشت: شناخت روحیه،اخلاق وعملکرد شهدا در دوره کنونی برای جوانان بسیار درس آموز و تاثیر گذار خواهد بود و الگو گرفتن آحاد جامعه از بزرگواری و صبوری خانواده های این عزیزان نیز امری ضروری است.

صباغ با تقدیر از زحمات والدین این شهید گرانقدر در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، افزود: تلاش پدر و مادر دلسوز این شهید بزرگوار که اینچنین سعی در زنده نگه داشتن رشادت ها و دلاوری های شهدای خبرنگار به ویژه شهید گرانقدر علیرضا افشار می نمایند  قابل تقدیر است.

گفتنی است علیرضا افشار خبرنگار سخت کوش شبکه خبر بوده است که در ماموریت خبری با دیگر همکاران عرصه خبر بر اثر سانحه سقوط هواپیمای سی_۱۳۰ نیروی هوایی به درجه رفیع شهادت نائل شد ودر مقبره الشهدای اصحاب رسانه آرام گرفت.

انتهای پیام/

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 50037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =