دیدار صمیمی مدیران شهرداری منطقه ۷ با جانبازان و ایثارگران شاغل در منطقه

مدیران شهرداری منطقه ۷ با هدف نکوداشت مقام و جایگاه رفیع جانبازان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل (ع) با تعدادی از جانبازان و ایثارگران شاغل در این منطقه دیدار کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در مراسم دیدار صمیمی مدیران شهرداری منطقه ۷ با جانبازان و ایثارگران شاغل امیر جاور معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری منطقه حضور جانبازان و ایثارگران در جمع خانواده کارکنان شهرداری را غنیمت شمرد و گفت: ایثارگران و جانبازان با تاسی از شجاعت و دلاوری های امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)  از جان مایه گذاشتند تا امروز شاهد امنیت و سربلندی در کشور عزیزمان  ایران باشیم.

وی با تاکید بر اینکه الگوپذیری از ایثارگری های جانبازان و شهدا در دوران دفاع مقدس تنها راه برون رفت از بسیاری از مشکلاتی است که امروز در جامعه شاهد آن هستیم، افزود: ما وظیفه داریم تا با فعالیت و تلاش جهادی در مسیر کسب رضایت شهروندان گام برداریم تا از این طریق بتوانیم به رضایت خدا و تداوم راه شهدا دست پیدا کنیم.

گفتنی است این دیدار با حضور معاونین فنی و عمران، امور اجتماعی و فرهنگی و معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا و جمعی از مدیران منطقه ۷ برگزار شد.

دیدار صمیمی مدیران شهرداری منطقه ۷ با جانبازان و ایثارگران شاغل در منطقه

انتهای پیام/

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
کد خبر: 50052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =