آغاز طرح فراگیر کاشت نهال رایگان در باغچه منازل شهروندان منطقه ۱۹

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از آغاز توزیع و کاشت نهال مثمر به صورت رایگان در منازل شهروندان در قالب نهضت درختکاری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با بیان اینکه توزیع رایگان نهال درختان مثمر بین شهروندان از اول اسفند آغاز و به مدت ۲۵ روز ادامه خواهد داشت افزود: این طرح به دنبال ثبت درخواست شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ و یا با شماره تماس ۵۵۸۵۲۱۲۱  مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه انجام می شود.

وی ادامه داد: در طرح فراگیر کاشت نهال کارشناسان مرکز تام با همراهی اکیپ‌های کاشت نهال ضمن مراجعه به منازل شهروندان نسبت به کاشت رایگان نهال مثمر در باغچه‌های منازل آنها اقدام و بروشور و مشاوره لازم در خصوص نحوه نگهداشت نهال‌های کاشته شده نیز ارائه می شود.

نایبی با اشاره به اینکه تعداد نهال‌های تحویلی و قابل کاشت در هر منزل با توجه به وسعت باغچه و نظر کارشناس حداکثر ۴ اصله است خاطر نشان کرد: نوع و گونه نهال‌ها شامل نهال های مثمر نظیر انگور، انجیر، گلابی، به، خرمالو است.

به گفته این مسئول این طرح با هدف افزایش رضایت شهروندی و توسعه امر درختکاری و نگهداری آن تا بیست و پنجم اسفند ماه انجام می شود.

انتهای پیام/ 
 

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 50089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =