انجام فعالیت‌های آموزشی رایگان سلامت‌محور در منطقه ۱۴

کودکان و نوجوانان منطقه ۱۴ از فعالیت های آموزشی سلامت محور به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، شهلا بخشی فرد رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه گفت: آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر، مهمترین دغدغه مدارس و خانواده هاست، از این رو جهت افزایش سلامت روانی و اجتماعی دانش آموزان و حفاظت کودکان و نوجوانان در برابر آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر، نسبت به برگزاری دوره های آموزش محور ویژه این قشر از شهروندان منطقه اقدام شده است.

بخشی با اشاره به برگزاری کارگاه های راهکارهای کاهش وابستگی در کودکان، آشنایی با مخاطرات آسیب های اجتماعی، سلامت روان، مهارت خودآگاهی، مهارت های فردی و زندگی و کنترل خشم و ... گفت: این کارگاه های آموزش محور در مدارس و فضاهای آموزشی منطقه از ویژه صدها دانش آموز اجرا شده است.

وی همچنین از برگزاری دوره های سلامت روان وپیشگیری از آسیبهای اجتماعی همچنین برپایی ایستگاه های تندرستی و ورزش ویژه کودکان به همراه خانواده هایشان در محله هایی چون دلگشا، شهدای گمنام، نبی اکرم(ص)، تاکسیرانی و... خبر داد.

رئیس اداره سلامت منطقه همچنین به اجرای ده ها خدمات سلامت محور رایگان ویژه صدها سالمند منطقه ۱۴ با محوریت مساجد و پایگاه های سلامت محلات ۲۱ گانه خبرداد. خدماتی که به گفته بخشی در کنار برنامه های آموزش محور ویژه این قشر و درراستای افزایش آگاهی، نشاط و سلامتی سالمندان تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام/

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 50100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =