اجرای پویش حمایتی «امید» و جمع آوری صدها اقلام ضروری برای سالمندان کم‌برخوردار منطقه ۱۹

همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه عید نوروز پویش حمایتی «امید» برای سالمندان کم‌برخوردار منطقه ۱۹ اجرا می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی افزود: با مشارکت اعضای کانون های محلی اداره سلامت، خیرین و گروه های مردم نهاد در یک اقدام داوطلبانه و خودجوش پویش امید در راستای حمایت و تأمین اقلام ضروری سالمندان کم برخوردار در سرای محله شریعتی شمالی اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این پویش ضمن شناسایی سالمندان کم برخوردار نسبت به بررسی نیازهای آنها، خدمات سلامت محور شامل کنترل فشار خون و قندخون و معرفی به پزشک به صورت ویزیت رایگان انجام می شود.

اخگر پور با اشاره به جمع آوری صدها اقلام ویژه سالمندان کم برخودار افزود: در این اقدام خداپسندانه البسه، ملحفه، پتو، سبد کالا، وسایل مورد نیاز برای نگهداری سالمندان بیمار و ... در بین سالمندان نیازمند توزیع و مابقی به آسایشگاه کهریزک اهدا خواهد شد.

به گفته این مسئول شهروندان می توانند کمک های انسان دوستانه خود را به سرای محله شریعتی شمالی و یا به مسئولان خانه های سلامت در محلات نواحی تحویل دهند.

معاون اجتماعی و فرهنگی یاد آور شد: پیش از این اقلامی چون عصاء، عینک، ویلچر، کفش، دارو، میوه شب یلدا سبد، کالا خوراکی از جمله برنج، روغن، حبوبات و ... در بین سالمندان و سایر اعضای کانون های سلامت نیازمند به کمک اهدا شده است.

انتهای پیام /

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 50118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =