مشارکت نسل جدید جامعه در انتخابات نویدبخش آینده پرشکوه ایران اسلامی است

همایش بزرگ رای اولی‌ها در تالار شریعتی منطقه۱۶ با حضور دانش‌آموزان این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، احمد قیومی فرماندار تهران در همایش رای اولی ها که با حضور محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ، جمعی از مسئولان شهری و با حضور پرشور دانش آموزان منطقه برگزار شد، گفت: رسیدن به سن حضور رای اولی‌ها در انتخابات را به شما نسل آینده این سرزمین تبریک می گویم، در حقیقت جشن بلوغ سیاسی برای مشارکت و نقش آفرینی در این رویداد مهم سیاسی است و حضور پرشور رای اولی‌ها می‌تواند موتور شور و نشاط انتخابات را در جامعه به حرکت درآورد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، حضور و مشارکت این روزهای نوجوانان ایران اسلامی را در صحنه انتخابات و تشویق به مشارکت سیاسی خانواده و دوستان در عرصه انتخابات، مثبت و اثر بخش دانست.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۶ نیز در این خصوص با بیان اینکه حضور رای اولی‌ها در صحنه انتخابات بر شور و نشاط انتخابات در سطح جامعه می‌افزاید، گفت: با مشارکت در انتخابات، تعیین سرنوشت کشور و جامعه رقم می‌خورد.

سالاری پور با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب ثمره مشارکت مردم است، افزود: بدون تردید مشارکت بویژه توسط نسل نوجوان و جوان جامعه در حق سرنوشت کشور نویدبخش آینده پرشکوه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

گفتنی است همایش بزرگ رای اولی ها یمنطقه۱۶ پایتخت با اجرای برنامه های متنوع و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات نوجوانان دانش آموز این بخش از پایتخت به همت حوزه اجتماعی این منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/

۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 50168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =