بهسازی ۱۵۰۰ متر مربعی پیاده‌رو بلوار علامه قزوینی در منطقه ۲۲

سرپرست معاونت فنی و عمران منطقه۲۲ از آغازطرح مرمت، بهسازی معابر با ایمن‌سازی در پی درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ رضا ایرانشاهی سرپرست معاون فنی و عمران منطقه با اشاره به اجرای طرح تحول بیست‌گانه شهرداری تهران در مناطق تاکید کرد: بهسازی دریچه‌ کانال‌های آب‌های سطحی معابر نقش زیادی درکاهش سوانح و تصادف‌های رانندگی و تأمین امنیت شهروندان دارد از اولیت اجرای طرح ۳۶۰ درجه در منطقه می باشد و متأسفانه در طول سال تعدادی از دریچه‌ها که جنس چدنی و باارزش دارند سرقت می‌شوند و مشکلاتی در رفت‌وآمد رانندگان عبوری و شهروندان به وجود می‌آید. در این زمان کارشناسان عمران و ۱۳۷ با قید فوریت در محل مورد نظر حاضر شده و ضمن نصب علائم هشداردهنده ترافیکی، نسبت به ایمن‌سازی و رفع خطر اقدام می‌کنند.

وی افزود: درکنار سرقت این دریچه‌ها، برخی افراد به این وسایل شهری آسیب می‌زنند و اقدام فوری عوامل فنی شهرداری برای مرمت و بازسازی دریچه‌ها انجام می‌شود.

ایرانشاهی ادامه داد:برای ایمن‌سازی عبور و مرور خودروها در معابر ناحیه پنج طرح بازدید میدانی و شناسایی دریچه‌های معیوب کانال‌های آب‌های سطحی آغاز شده و همزمان اکیپ ویژه با امکانات و وسایل مورد نیاز نسبت به مرمت و بازسازی یا تعویض آنها اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/
 

۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
کد خبر: 50170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =