آئین تکریم و معارفه مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران با حضور معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصادشهری، در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های علیرضا محمودی آشتیانی در مدت تصدی ایشان در اداره کل پشتیبانی تصریح کرد: خوشبخانه طی ماه های گذشته اقدامات مثبتی در  این اداره کل  صورت گرفته است که نشان از تلاش و عملکرد شایسته کلیه کارکنان و مدیران آن دارد.

 لطف ا... فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه شفافیت، صداقت و رعایت اصول اخلاقی را لازمه عملکرد سازنده دانست و افزود: بایستی در همه امور تلاش کنیم که نتیجه کار و تلاش ما فقط در جهت  جلب رضایت پروردگار و خدمت به مردم باشد.

گفتنی است در ادامه این مراسم از زحمات "علیرضا محمودی آشتیانی" تقدیر و تشکر بعمل آمد و "حسن رجبیان" به عنوان مدیر کل پشتیبانی شهرداری تهران معارفه شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای حسن رجبیان شایگان

 با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت "سرپرست ادره کل پشتیبانی" منصوب می نمایم.

انتظار می رود با رویکرد حرفه ای و علمی و رعایت قوانین و مقررات و در راستای تدابیر شهردار محترم تهران در تحقق چشم انداز "تهران؛کلان شهر الگوی جهان اسلام" و سیاست های تعریف شده در معاونت مالی و اقتصاد شهری با استفاده از مشارکت جمعی،راهبرد، توکل و تلاش در انجام امور محوله و بکار گیری نیروهای کاردان، متعهد و کارآمد و رعایت صرفه و صلاح شهرداری در کلیه امور ارجاعی، تمامی توان و تجربه خویش را بکار گیرید.

انتهای پیام/

۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 50203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =