نشست صمیمانه مدیران ارشد شهر با شهروندان منطقه ۴/ رسیدگی به مطالبات مردمی در ملاقات های چهره به چهره

حبیب کاشانی" عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه " علی اصغر کمالی زاده"شهردار منطقه۴ و جمعی از معاونین و مدیران شهری از نزدیک به درخواست های شهروندان گوش فرا دادند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این دیدار کاشانی ضمن تبریک ایام ماه مبارک شعبان و میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری خواهد شد و همین اطمینان خاطر دلیل محکمی برای مساعدت شهروندان در کنار شهرداری ها در اداره شهر است.

وی گفت: اینگونه ملاقات ها با مردم در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان و با هدف خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر در حوزه‌های مختلف ‌شهری صورت می گیرد و این نشست های صمیمی علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، می تواند در برنامه ریزی های صحیح مؤثر باشد.

در ادامه کمالی زاده شهردار منطقه ۴  ضمن شادباش ایام خجسته شعبان خاطرنشان کرد: این شهر از آن مردم است و این مردم حق دارند در نهایت رفاه و امنیت زندگی کنند و این ما هستیم که موظف به فراهم کردن این شرایط برای آنانیم.

وی دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.

شایان ذکر است در این جلسه چهل نفر از شهروندان مطالبات، خواسته و مشکلات خود را با مدیران شهری خود مطرح و دستورات و راهکارهای لازم را دریافت کردند.

انتهای پیام/

۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 50234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =