دوازدهمین نشست «بچه‌های رستا» برگزار می‌شود

دوازدهمین نشست گفتگو محور «بچه‌های رستا» با محوریت تبیین فرهنگ فردگرایی و جمع‌گرایی و با حضور نوجوانان در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ دوازدهمین نشست گفتگومحور «بچه‌های رستا» همزمان با ایام نیمه شعبان، به موضوع لزوم حرکت جمعی برای تحقق جامعه‌ی پذیرای ظهور منجی و نقش فرهنگ انتظار بر همبستگی جامعه، ۵ تا ۱۰ اسفند ماه برگزار می‌شود.

در این نشست عوامل تاثیرگذار بر فرهنگ فردگرایی و جمع‌گرایی با هدف تببین فرهنگ انتظار و نقش آن در انسجام اجتماعی گروه‌های مختلف و خصوصا نوجوانان مورد بحث قرار می‌گیرد.

سلسله نشست‌های «بچه‌های رستا» در مناسبت‌های مختلف با انتخاب محورهای محتوایی متنوع برگزار می‌شود که تا کنون ۱۱ دوره از این نشست‌ها با موضوعات مختلف تشکیل شده است.

این نشست‌ها در امتداد تشکیل باشگاه مخاطبان نوجوان فرهنگسراها، توسط نوجوانان طراحی و با مشارکت، راهبری و نظارت فرهنگسراها در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست‌ها از ۵ تا ۱۰ اسفند ماه به فرهنگسراهای شهر تهران و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند و یا برای به کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 50236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =