نقش‌آفرینی دوامیان در تعاملات شهروندان با متولیان مدیریت بحران

شهردار منطقه ۱۱ با تأکید بر نقش پررنگ اعضای خانه‌های دوام و ایمنی در افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت بحران از فعالیت دوامیان منطقه ۱۱ در طرح من شهردارم من این منطقه تقدیر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه از گردهمایی اعضای خانه‌های دوام و ایمنی محلات۱۷گانه این منطقه خبر داد و گفت: در این گردهمایی از فعالیت این اعضا در برنامه‌های مختلف حوزه مدیریت بحران و به‌ویژه اجرای طرح من شهردارم تقدیر و قدردانی شد.

موسوی با تأکید بر نقش پررنگ اعضای خانه‌های دوام و ایمنی در تعاملات شهروندان با متولیان مدیریت بحران منطقه افزود: همواره پیشگیری بهتر از مدیریت بحران است و در حوزه پیشگیری، آموزش شهروندان و آگاهی‌بخشی به آنها در مورد موارد خطرآفرین، همچون آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی مانند زلزله، احیای بافت فرسوده، تمرین اسکان اضطراری و خدمات امداد و نجات، امری ضروری و مهم به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: بحران از زندگی روزمره ما جدا نیست و حضور اعضای دوام به عنوان بخشی از مردم که داوطلبانه به مدیریت شهری برای مقابله با بحران کمک می‌کنند، ظرفیتی غنی و باارزش است و با مشارکت گروه‌های مردمی دوام می‌توانیم آگاهی‌های عمومی شهروندان و مطالبه از سوی آنها را در شهر ارتقا دهیم.

نشست هم‌اندیشی با دوامیان محلات ۱۷گانه منطقه ۱۱ با حضور مجید رسولی، رئیس اداره بحران منطقه، معاون بازیابی و توانمندسازی سازمان مدیریت بحران شهر تهران، دبیران بحران نواحی و دوامیان برگزار شد.

در این نشست از دوامیان فعال در طرح من شهردارم و حضور همیشگی آنها در کنار ستاد مدیریت بحران منطقه تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
کد خبر: 50244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =