برگزاری چهارمین نشست علمی تخصصی اعضای هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران

چهارمین نشست علمی تخصصی اعضای هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری براساس پیشنهاد اکثریت اعضای هیات ها در سالن جلسات شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، چهارمین نشست علمی تخصصی اعضای هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری براساس پیشنهاد اکثریت اعضای هیات ها، ظهر امروز - یکشنبه ۲۹ بهمن‌ ۱۴۰۲- در سالن جلسات شهرداری تهران برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی از قبیل تبادل نظر اعضای هیات ها با محوریت رئیس سازمان حراست شهرداری تهران در خصوص ضرورت ارائه مستندات لازم و معرفی متهمان در گزارش های ارسالی از آن سازمان، گفتگوی اعضای هیات ها با محوریت رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در خصوص ضرورت ارائه مستندات لازم و معرفی متهمان در گزارش های ارسالی، بحث و تبادل نظر در خصوص صلاحیت هیات ها برای رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان سازمان‌ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران همراه با بررسی وضعیت نیروهای کارگری و قرارداد آنان، تبادل نظر اعضا در خصوص تناسب بندهای اتهامی، فعل ارتکابی و رای ( تنبیه) صادره، آسیب شناسی آرای صادره مستخرج از جلسات تحلیل آرا با توضیحات نماینده شهردار و مدیر کل هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.

حجت‌الله ابراهیمیان مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران در چهارمین نشست علمی- تخصصی اعضای هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان شهرداری تهران ضمن امیدواری به رشد و تعالی و نزدیک شدن به عدالت و انصاف در مسیر صدور آراء با برگزاری این نشست‌ها، اظهار کرد: از ابتدای کار، یکی از مهمترین مسائل دریافت گزارشات از سازمان‌های مربوطه بود.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد گفت‌وگو میان اعضا با رئیس مرجع مربوطه یکی از اهداف برگزاری این جلسات است، خاطرنشان کرد: تناسب تنبیهات با تخلفات یکی از موضوعاتی است که همواره مطرح می‌شود و باید مرتباً این مسئله را مورد توجه قرار داد.

ابراهیمیان افزود: تحلیل آراء هیئت‌ها یکی از دغدغه‌های ما به شمار می‌رود؛ لذا در این راستا هر هفته تحلیل آراء صورت می‌گیرد و از هشت هفته گذشته جلسات مرتبط با این موضوع آغاز شده و گزارش حاصل از تحلیل‌ها در اختیار هیئت‌ها قرار می‌گیرد. وی همچنین تصریح کرد: هدف اصلی ما این است که یک قدم به عدالت و انصاف نزدیکتر شویم و بتوانیم به وظایف قانونی خود عمل کنیم.

انتهای پیام/

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
کد خبر: 50248