برگزاری شورای عالی قرآن و عترت در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ در جلسه شورای قرآن و عترت بر افزایش خانه‌ها وفعالیت‌های قرآنی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، در نشست شورای عالی قرآن و عترت که با حضور وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲، مهدی سیفی دبیر شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران، ساداتی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و جمعی از مدیران و ائمه جماعات قرآنی مساجد و مربیان خانه های قرآن منطقه برگزار شد، به مسائل، مشکلات و دغدغه های خانه قرآنی سرای محلات پرداخته شد.

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ در این جلسه با اشاره به وجود ظرفیت های خوب حوزه علمیه و مراکز آموزشی در محلات منطقه گفت: فعالیت‌های قرآنی باید به سمتی برود که برای جوانان جذاب باشد و آنها را جذب کند چرا که قرآن و محبت اهل بیت اگر همراه خانواده‌ها و جوانان باشد مانع بسیار موثری برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

️گفتنی است در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های یکساله قرآنی در منطقه بر آمادگی مدیریت شهری در حمایت ازفعالیت های قرآنی و دینی تاکید شد.

در این جلسه مواردی چون تجلیل از فعالان قرآنی منطقه ، برگزاری مسابقات قرآن بین ادارات و سازمان‌های منطقه و تهیه بانک اطلاعات فعالان قرآنی ویژه منطقه ۱۲ نیز بررسی شد.

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 50257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =