نماینده منطقه ۱۸، قهرمان رقابت‌های فوتبال گل‌کوچک کلانشهرهای کشور شد

تیم فوتبال گل کوچک محلات منطقه ۱۸ که به نمایندگی از شهرداری تهران در رقابتهای کلانشهرهای کشور حضور یافته بود، توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در جریان این دوره از رقابتها که با شرکت تعداد ۸ تیم از استانهای همدان، تبریز، کرمانشاه، زاهدان، اردبیل، اصفهان، بندر عباس و تهران به میزبانی مجموعه سرپوشیده ورزشی شهید شفیع پور برگزارشد، تیم شهدای محله ولیعصر شمالی از این منطقه به نمایندگی از پایتخت برابر حریفان خویش به میدان رفت و با کسب چهار پیروزی و یک تساوی در مراحل مقدماتی، حذفی و فینال، عنوان قهرمانی را بدست آورد.

برپایه این گزارش، نماینده شایسته منطقه در رده سنی زیر ۱۸ سال با گذر از سد تیمهای اصفهان، بندرعباس، تبریز و تساوی مقابل اردبیل راهی دیدار فینال شد و با غلبه بر تیم استان همدان توانست قهرمان این دوره از پیکارها شود.

گفتنی است، همتا عزیزی و عرشیا رمضان زاده دو تن از ورزشکاران منطقه که برای حضور در رقابتهای قهرمانی کلانشهرهای کشور به عضویت تیمهای آمادگی جسمانی و کشتی پایتخت در آمده بودند، نیز در رده انفرادی نائب قهرمان و در رده تیمی قهرمان شدند.

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 50264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =