آغاز اعزام کاروان‌های درمانی شرکت شهر سالم به راهیان نور

صبح چهارشنبه دوم اسفندماه و با اعزام دو دستگاه آمبولانس شرکت شهر سالم و تیم‌های فوریت‌های پزشکی آن به همراه کاروان شهرداری تهران، حرکت کاروان‌های درمانی شرکت شهر سالم به مناطق جنوبی کشور آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، همچون سالیان گذشته و همزمان با اعزام کاروان‌های شهرداری تهران به مناطق جنگی جنوب کشور، آیین بدرقه تیم‌های فوریت‌های پزشکی اعزامی نیز در ستاد مرکزی و با حضور سیدابوالفضل ذاکریان سرپرست شرکت شهر سالم برگزار شد.

طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی با ستاد راهیان نور شهرداری تهران، شش دستگاه آمبولانس به همراه تیم‌های فوریت‌های پزشکی شامل ۲۴ نفر به تدریج اعزام و در این عملیات شرکت خواهند کرد.

بر این اساس، مسئولیت اصلی تیم‌های درمانی اعزامی شرکت شهر سالم همراهی کاروان‌های شهرداری تهران است که نخستین آن، صبح چهارشنبه دوم اسفندماه اولین کاروان شهرداری را تا مناطق جنوب کشور مشایعت کرده و در طول بازدید از مناطق نیز همراه کاروان خواهند بود. همچنین دیگر آمبولانس‌ها به همراه کاروان‌های بعدی در روزهای آتی اعزام خواهند شد.

امروز یک تیم فوریت‌های پزشکی دیگر نیز عازم شلمچه محل استقرار کاروان‌های راهیان نور شد که تنها پایگاه درمانی ثابت شرکت شهر سالم در مناطق جنوب خواهد بود و به همه زائران خدمت‌رسانی خواهد کرد.

گفتنی است، تیم‌های فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم در قالب پنج پایگاه سیار و یک پایگاه ثابت، مسئولیت خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی به زائران و در صورت نیاز، انتقال بیماران به مراکز درمانی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
کد خبر: 50276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =