اجرای عملیات روکش آسفالت معابر فرعی شهرک شهید باقری

معاون شهردار منطقه22 از عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در قالب نگهداشت شهر با محوریت ۳۶۰ درجه در شهرک شهید باقری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ رضا ایرانشاهی سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه، خاطرنشان کرد: در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان و بهسازی معابر شهری و پیرو بررسی های انجام گرفته میدانی در سطح معابر منطقه و تقاضای شهروندان برای رفع مشکلات آسفالت معابر در راستای رفاه و تسهیل در عبور و مرور شهروندان، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت شهرک شهید باقری و سطح ناحیه صورت گرفت.

وی مطرح کرد: این طرح در قالب نگهداشت شهر با محوریت ۳۶۰ درجه با برنامه ریزی انجام شده و با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود اجرا شد.

ایرانشاهی در ادامه افزود: در این طرح سعی شده در ناحیه معابر با اولویت بالا برای انجام عملیات آسفالت انتخاب و اجرا شود؛ با توجه به رویکرد شهرداری تهران مبنی بر توجه ویژه به مرمت و بهسازی و روسازی آسفالت معابر در سال جاری با هدف افزایش ایمنی و تسهیل و تردد شهروندان، با جدیت پروژه ها پیگیری و اجرا می شود.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی منطقه، در پایان گفت: لکه گیری و مرمت آسفالت معابر یکی از مطالبات به حق مردم و همچنین از اولویت های مدیریت شهری در حوزه نگهداشت شهر می باشد که باعث افزایش ایمنی تردد خودرو ها و ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان می شود، از ابتدای سال جاری آغاز شده است و به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 50296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =