برگزاری جشن ها و ویژه برنامه‌های نیمه شعبان

 شهردار منطقه ۴ از برگزاری ویژه‌برنامه‌ها و جشن در محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ به مناسبت اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت باسعادت منجی عالم بشریت مهدی صاحب الزمان (عج) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی اصغرکمالی زاده با تبریک فرا رسیدن اعیاد با برکت شعبانیه و عید بزرگ سالروز میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) به برنامه هائی که به همین مناسبت در محلات برگزار می شود اشاره کرد و گفت: در سال جاری همزمانی جشن های ایام ولادت حضرت ولیعصر (عج) در نیمه شعبان با ایام انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرگان رهبری باعث شده تا برگزاری ویژه برنامه های این ایام از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

وی در ادامه افزود: لذا این برنامه ها با تاکید و استفاده از عنوان پویش محوری" به عشق مهدی (عج) "در سرای محلات و میادین مهم منطقه ۴ به شکل پردیس فرهنگی و موکب پذیرائی از ۳ تا ۹ اسفند ماه جاری برگزار می شود.

شهردار منطقه ۴ این برنامه ها را در سه محور فضاسازی محیطی، برپایی پردیس فرهنگی، پذیرایی و برپایی موکب پذیرایی اعلام کرد و یادآور شد: با آغاز ماه مبارک شعبان و شروع اعیاد بابرکت شعبانیه ساختمان های سرای محلات مزین به ریسه ها، پرچم های رنگی و بنرهای تبریک اعیاد شعبانیه شده اند.

 شهردار منطقه ۴ در ادامه از برپایی دو پردیس فرهنگی - پذیرایی در میادین شاهد و ملت خبر داد و گفت: به همت اداره فرهنگی و با مشارکت نواحی۱، ۲ و ۵ موکب های فرهنگی با اجرای برنامه های شاد استیج شامل سرود، تواشیح و برنامه های دیگر، شادی را برای شهروندان به ارمغان می آورند همچنین موکب پذیرائی در کنار ارائه برنامه های استیج با توزیع چای، شیرینی و شربت کام شهروندان را شیرین می کند.

برپایی ۴ موکب پذیرائی برنامه دیگری بود که کمالی زاده در بیان آن گفت: با مشارکت نواحی ۳، ۴، ۶، ۷، ۸ و ۹ و گروه های جهادی محلات، چهار موکب پذیرائی از سوم تا هفتم اسفندماه در ۴ نقطه میدان رهبر، پاساژ پارسیان، میدان هروی و میدان شاهد با توزیع چای، شکلات، شربت و شیرینی پذیرایی می کند.

وی در پایان به برپائی موکب پذیرایی در مسیر اجتماع بزرگ امام زمانی ها اشاره کرد و گفت: در سالروز ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج) موکب پذیرائی منطقه ۴ در مسیر این اجتماع میلیونی پذیرای شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 50317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =