برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در محله‌های منطقه ۱۵

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه با عنوان پویش محوری به عشق مهدی (عج) در محله های منطقه ۱۵ در حال برگزاری است.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه از برگزاری ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه با عنوان پویش محوری در محلات و مساجد منطقه ۱۵ خبرداد و گفت: این ویژه برنامه ها از ابتدای ماه در راستای پاسداشت و تکریم شعائر اسلامی و  ارتقای نشاط اجتماعی در مساجد و سراهای محله در حال اجراست.

وی در توضیح برنامه های این ایام افزود: موکب پذیرایی اجتماع بزرگ امام زمانی ها به منظور میزبانی از شهروندان حاضر در مراسم جشن نیمه شعبان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی در مسیر خیابان شهید مفتح، میدان هفت تیر تا خیابان طالقانی در روز نیمه شعبان با پذیرایی چای و شربت و شیرینی و میان وعده گرم برپا خواهد شد.

مالمیر در ادامه بیان کرد: برپایی پردیس فرهنگی و پذیرایی نیمه شعبان از ۳ اسفندماه به مدت ۴ روز در میدان شیرازی (شهید بیدی) در ناحیه ۶  و میدان امام رضا (ع) در ناحیه ۳ با برنامه های متنوعی چون برپایی چایخانه محبان الرضا (ع) و برپایی موکب های پذیرایی مردمی و استیج فرهنگی، برپایی موکب پذیرایی در مرکز خرید سرای ایرانی، پارک والفجر مسعودیه، تیردوقلو، شهرک شهید بروجردی، بوستان فجر افسریه با استفاده از ظرفیت سرای محلات، مساجد، گروه های مردمی و جهادی و هیات ها جهت توزیع اقلام پذیرایی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این اعیاد است.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اضافه کرد: برگزاری جشن انتظار در سرای محلات ۱۹ گانه به همراه سخنرانی، اجرای مسابقات فرهنگی، مولودی خوانی و نور افشانی،   برگزاری مسابقات فرهنگی نظیر نقاشی کودک، شعر، داستان کوتاه و روزنامه دیواری و برپایی کاروان سیار در نواحی هفتگانه مزین به پرچم امام زمان (عج) همراه با پخش موسیقی مذهبی در محلات به اجرا در می آید.

با هدف هویت بخشی سیمای بصری آذین بندی، چراغانی و نصب طاق نصرت در خیابان هفده شهریور و خیابان بعثت تا چهارراه تیردوقلو و بنر های تبلیغاتی به مناسبت این اعیاد تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب شد.

انتهای پیام/

۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 50326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =