برپایی پردیس‌های فرهنگی "حضور تا ظهور " در میادین منطقه ۱۲

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ از برپایی پردیس‌های فرهنگی "حضور تا ظهور" به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت با شعار به عشق مهدی(عج) در میادین اصلی منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، امیر حسین ساداتی برنامه های نیمه شعبان را در سه محور فضاسازی محیطی، برپایی پردیس فرهنگی، پذیرایی و برپایی موکب پذیرایی اعلام کرد و یادآور شد: با آغاز ماه مبارک شعبان و شروع اعیاد بابرکت شعبانیه ساختمان های سرای محلات مزین به ریسه ها، پرچم های رنگی و بنرهای تبریک اعیاد شعبانیه شده اند.

 معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه ۱۲ در ادامه از برپایی دو پردیس فرهنگی - پذیرایی در میادین شهدا وخراسان خبر داد و گفت: به همت اداره فرهنگی منطقه و با مشارکت ناحیه بسیج مقاومت امام خمینی(ره) در این پردیس ها که در ضلع شمال غرب،شمال شرق وجنوب میدان برپا شده، غرفه های کودک،عفاف وحجاب،تبیین انتخابات و بیانات مقام معظم رهبری آماده میزبانی از شهروندان است.

وی افزود: برپایی استیج همراه با برنامه‌های شاد ومفرح مانند تواشیح،سرود،مداحی،مسابقه در کنار ایستگاه های صلواتی از ساعت ۴ تا ۹ شب از جمعه ۴ اسفند تا یکشنبه ششم اسفند همزمان با میلاد حضرت مهدی(عج) در کنار غرفه های فرهنگی نیز از دیگر اقدامات این اداره در این راستا است.

ساداتی همچنین از نور افشانی و آتش بازی در میادین،امام خمینی(ره) قیام، بهارستان،شهدا،خراسان درشب نیمه شعبان خبر داد وافزود : در روز عید هم همراه با مناطق ۲۲ گانه، موکب پذیرایی ۹ متری منطقه ۱۲ از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب، مقابل ورزشگاه شهید شیرودی از شهروندان و عاشقان امام زمان (عج) پذیرایی می کند.

انتهای پیام/

۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 50371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =