در حال حاضر با یخ‌زدایی و برف‌روبی انجام شده همه معابر باز هستند

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بارش های اخیر در پایتخت گفت: در حال حاضر معابر باز هستند و مشکلی در تردد وجود ندارد.

علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون وضعیت معابر در پی بارش های اخیر اظهار کرد: کلیه معابر باز هستند و تردد به سهولت انجام می‌شود و گره ترافیکی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با پلیس راهور تهران بزرگ همکاری و هماهنگی لازم را داریم، گفت: از روز گذشته پیوسته شن پاشی و برف‌روبی انجام شده تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود. همچنین نیروهای خدمات شهری به بررسی معابر می‌پردازند تا هرگونه مشکل احتمالی را رفع کنند.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات شهری تا پایان اعلام هشدار  سازمان هواشناسی در آماده‌‍باش کامل قرار دارند و شهروندان هرگونه مشکل را به سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران اطلاع دهند تا نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران اقدام به رفع آن کنند.

گفتنی است، پیش تر اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم بارش باران و برف در تهران، یخبندان سطح زمین و تداوم هوای سرد تا پایان هفته خبر داده بود. 

براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، تا روز چهارشنبه (۹ اسفند ۱۴۰۲) آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید به همراه بارش باران و برف همچنین احتمال رگبار و رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ، گاهی مه و محدودیت دید، در ارتفاعات با کولاک برف و احتمال ریزش بهمن پیش‌بینی می شود.

بیشترین شدت بارش برای روز یکشنبه تا دوشنبه ( ۶ و ۷ اسفند) برآورد شده است.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 50395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =