ثبت ۶۵۰۰ پروژه پیشنهادی شهروندان در دومین دوره طرح «من شهردارم»

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران اعلام کرد که در طرح «من شهردارم ۲» شهروندان ۶۵۰۰ پروژه پیشنهادی خود را ثبت کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران، امیر شهرابی ضمن بازدید از نمایشگاه رسانه‌های ایران در مورد اجرای طرح «من شهردارم» در سال آینده و بودجه اختصاص یافته برای اجرای این طرح،گفت: بودجه طرح «من شهردارم» در سال ۱۴۰۳ افزایش قابل توجهی پیدا کرده است؛ به گونه‌ای که از ۵ همت سال گذشته به عدد ۸/۸ همت ارتقاء یافت و تعداد پروژه‌ها نیز از ۱۴۶۲ پروژه به ۳۶۷۵ پروژه ارتقاء یافت.

وی با بیان اینکه ما در لایحه بودجه سال‌ آینده شهرداری تهران، بودجه ۷/۷ همت برای این طرح را به شورای شهر ارسال کردیم که کل این پیشنهاد تصویب شد، ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در سال آینده به پروژه‌هایی که در طرح «من شهردارم» از سوی مردم مشخص شد، جامه عمل بپوشانیم.

شهرابی در مورد طرح های اجرایی در قالب طرح «من شهردارم» افزود: درخواست های مردمی در دو بخش است که در حوزه پروژه های احداثی درخواست های متعددی در مورد احداث ورزشگاه بود. در حوزه پروژه‌های مستمر نیز موضوعات عمرانی و ترافیکی بیشتر مدنظر مردم قرار داشت و امید است با احداث آنها جامعیت خدمات به مردم را بیشتر کند.

وی تأکید کرد: در طرح «من شهردارم ۲»، برای اولین بار از مردم درخواست شد که پروژه‌های پیشنهادی خود را ثبت کنند که ۶۵۰۰ پیشنهاد در دبیرخانه بررسی شد و مردم پروژه‌های مورد نظرشان را به گوش مسئولان شهری رساندند و یکی از خروجی‌های ما پیشنهادات مردمی بود.

لازم به ذکر است، مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران ضمن حضور در نمایشگاه رسانه‌های ایران و بازدید از غرفه ها، به مصاحبه با خبرگزاری شهر، روزنامه همشهری و خبرگزاری ایسنا پرداخت.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 50419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =