آماده‌باش کامل ۱۱ سایت برف‌روبی منطقه ۲۰ در بارش‌های اخیر

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۰ با اشاره به برودت هوای روزهای پیش‌رو و احتمال بارش برف از آماده‌باش کلیه نیروهای اجرایی و ۱۳۷ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، ابراهیم کوه نژاد گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، ۴۰۰ نیروی انسانی، ۴ دستگاه کامیون نمک پاش مکانیزه، ۴ دستگاه کامیون برف روب، یک دستگاه گریدر، ۲ دستگاه بابکت، ۳ دستگاه لودر، یک دستگاه بیل بکو، ۶ دستگاه کامیون و ۱۲ دستگاه کامیون خاور برف روب در سایت‌های برف روبی و موقعیت های حساس مستقر هستند.

کوه نژاد افزود: با توجه به آغاز بارش‌ها، نواحی ۷ گانه در آمادگی کامل به سر می‌برند و به دنبال تمهیداتی همچون لایروبی و کنترل مستمر انهار روباز و روبسته، مسیل‌ها و زیر پل‌ها و تخلیه حوضچه‌های زباله‌گیر، آبگرفتگی جدی مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: در نقاطی که احتمال آب‌گرفتگی در آنها وجود دارد، عوامل به صورت شیفتی با تجهیزات انفرادی و کامل حضور دارند تا در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام کنند.

سرپرست معاونت خدمات شهری اظهار داشت: به منظور مدیریت بارش برف، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در ۱۱ سایت اصلی و فرعی نگهداری شن و نمک مخصوص در نواحی ۷ گانه منطقه مستقر شده و عوامل اجرایی در آماده‌باش کامل هستند.

انتهای پیام/

۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 50439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =