از غرس ۱۶۰ نهال تا کاشت درختچه‌های متعدد در معابر اصلی منطقه ۱۷

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار گفت: در جریان اجرای طرح استقبال از بهار و ساماندهی معابر شهری، ۱۶۰ اصله درختچه یاس هلندی در ضلع شمالی خیابان یافت‌آباد غرس شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا کاظمیان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار، گفت: در جریان اجرای طرح استقبال از بهار و ساماندهی معابر شهری، ۱۶۰ اصله درختچه یاس هلندی در ضلع شمالی خیابان یافت آباد غرس شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه تصریح کرد: در راستای توسعه فضای سبز در ایام درختکاری، به همت عوامل نگهداشت اداره فضای سبز منطقه سعی شده تمام معابر کم برخوردار از پوشش فضای سبز، نهال غرس شود.

وی گفت: تمام اقدامات توسعه فضای سبز در روزهای اخیر با جدیت بیشتر در حال انجام است به طوری که در لچکی و حاشیه خیابان شیخ محمدی، خیابان یافت آباد، خیابان زمزم، درختچه های یاس هلندی، بربریس و پیراکانتا در هزار و ۳۰۰ گلدان کاشته شده اند.

کاظمیان افزود: غرس نهال در ایام درختکاری جهت افزایش توسعه فضای سبز و با نام شهدای والامقام در برنامه های گوناگون و در سطح بوستان ها و لچکی ها کاشته شدند و این عملیات همچنان ادامه دارد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه، تصریح کرد: در سال جاری هرس بسیاری از درختان سطح معابر و بوستان ها به صورت مطلوب انجام شد؛ همچنین روغن پاشی درختان نارون انجام شد. جهت تغذیه اصولی درختان، کوددهی آنها نیز در برنامه نگهداشت قرار دارد.

وی گفت: رفع نواقص از جمله تنظیم روشنایی بوستان ها، حذف شیر آبخوری های فرسوده و نوسازی آنها، رنگ آمیزی المان های بوستان ها و حذف مبلمان های فرسوده، ساماندهی آبنماها و بافت سبدهای چوبی از ضایعات هرس، از دیگر برنامه های نگهداشت فضای سبز در طرح استقبال از بهار بوده که انجام شده است.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 50446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =