به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) "آزاد اکبری" مجری خط ۳ مترو تهران اظهار کرد: سیستم BAS که وظیفه نظارت و کنترل عملکرد سامانههای برقی و مکانیکی در تونلها، ایستگاهها و هواکشهای میان تونلی را بر عهده دارد، در بخشهای جنوبی و میانی خط ۳ رسماً راهاندازی شد؛ این سیستم همچنین بر مواردی از قبیل عملکرد پلههای برقی، آسانسورها، سامانه های روشنایی تونل ها و ایستگاهها، سیستمهای تخلیه فاضلاب، تهویه و فنها، هواکشها و هواسازها نظارت داشته و آنها را کنترل میکند.
مجری خط ۳ با بیان این نکته که راهاندازی و بهرهبرداری از این بخش از سامانه مذکور هزینهای بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان دربرداشته است، اتفاق اخیر را یازدهمین مرحله از رفع نواقص خط ۳ از سال گذشته تاکنون برشمرد و افزود: برای سال ۱۴۰۳ با تامین بودجه مورد نیاز، برنامه مفصل و مدونی تهیه شده است تا نواقص خط ۳ مترو در سال پیش رو رفع شود و این خط با کیفیتی بهتر و ایمنی بالاتر در خدمت شهروندان تهرانی قرار گیرد.
انتهای پیام/
نظر شما