عملیات مسقف‌سازی پایانه افق در مراحل پایانی قرار دارد

شهردار منطقه ۴ از مراحل پایانی عملیات مسقف‌سازی پایانه افق در محله حکیمیه خبر داد و گفت: طبق زمان‌بندی مشخص شده و برنامه ریزی دقیق عملیات مسقف‌سازی پایانه افق رو به اتمام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده گفت: پروژه مسقف سازی پایانه افق با تلاش همکاران ساعی و با هدف گسترش آبادانی این منطقه  در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: مسقف شدن پایانه مذکور در جهت توسعه زیرساخت های حمل و نقل همگانی، ارتقای سطح رضایت شهروندان، تسهیل در عبور و مرور و استفاده از ناوگان اتوبوسرانی شمال شرق تهران  در حال حاضر با نصب سازه سکوی سوم ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و  به زودی به پایان می رسد.

کمالی زاده با بیان اینکه پایانه‌های اتوبوس و تاکسی باید به لحاظ معماری و سازه‌ای قابلیت استفاده عموم همشهریان را داشته باشد، اظهار کرد: این سازه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده که با توجه به سقف احداث‌شده، محافظت در مقابل اشعه آفتاب و همچنین نزولات جوّی را داشته باشد. همچنین در لحظات ابتدایی و پایانی روز نیز با نور مناسب شرایط استفاده بهینه از امکانات پایانه را فراهم سازد.

شهردار منطقه ۴ هدف از این پروژه را مناسب‌سازی محیط برای شهروندان و رانندگان در شرایط جوی مختلف و تأمین آسایش و آرامش مسافران به ویژه در زمان انتظار برای سوار شدن دانست.

انتهای پیام/
 

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 50492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =