عملیات لوله‌گذاری مقطع پایانی خیابان زمزم انجام شد

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به عملیات لوله‌گذاری مقطع پایانی خیابان زمزم، گفت: این عملیات عمرانی در راستای هدایت آب‌های سطحی و رفع مشکل سرریز آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب در مقطع پایانی خیابان زمزم تا ابتدای بزرگراه شهید چراغی انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به عملیات لوله گذاری مقطع پایانی خیابان زمزم، گفت: در ادامه عملیات لوله گذاری خیابان زمزم که طی ماه های گذشته انجام شد و بازدیدها و پایش های انجام شده از شبکه فرعی آب های سطحی این خیابان، دفع سر ریز و مازاد حاصل از بارندگی ها به شبکه فاضلاب و قطع اتصال شبکه مذکور از منهول های فاضلاب، در برنامه اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت.

سیفی با بیان اینکه عملیات عمرانی فوق طی شب های گذشته انجام شد، افزود: این عملیات در بخش انتهایی خیابان زمزم تقاطع بزرگراه آیت الله سعیدی تا ابتدای بزرگراه شهید چراغی به طول ۸۰ متر و با لوله «کاروگیت» ۷۱۰ میلی متری انجام شد. هدف از اجرای این عملیات هدایت مطلوب و مناسب روان آب ها به کانال شهید سروری و قطع اتصال از منهول های شبکه فاضلاب بوده است.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: با توجه اجرای عملیات فوق الذکر با برنامه ریزی و هماهنگی های مناسب عوامل اجرایی پروژه، با وجود اینکه معارضین مختلف در مسیر اجرا در تقاطع خیابان زمزم، بزرگراه های آیت الله سعیدی و شهید چرغی وجود داشت، اما این عملیات بدون ایجاد هیچ گونه اختلالی در تردد خودروها و شهروندان به سرانجام رسید.

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 50497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =