انجام ۴۸ ساعت عملیات برف‌روبی مداوم در منطقه۲

شهردار منطقه ۲ گفت: نیروهای شهرداری منطقه با آماده‌باش کامل و شبانه‌روزی جهت برف‌روبی، رفع لغزندگی و یخ‌زدگی معابر فعالیت کردند تا هیچگونه مشکل تردد در معابر نداشته باشیم.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اشاره به اینکه برفروبی مداوم در حال اجراست گفت: از صبح روز یکشنبه نیروها و ماشین آلات ستاد برف روبی منطقه  طبق برنامه ریزی های منسجم قبلی در مکانهای پیش بینی شده حضور یافتند و از ساعت‌های آغازین بارش برف عملیات برفروبی و یخ زدایی کلید خورد.

وی با بیان اینکه همکاران نیروی انسانی و ماشین آلات به صورت پیوسته در حال برفروبی و یخ زدایی هستند، افزود: براساس اولویت بندی صورت گرفته در مرحله نخست برفروبی معابر اصلی و بزرگراهی انجام و درمرحله دوم عملیات برف روبی معابر فرعی در حال انجام است.

صالحی با اشاره به ادامه بارش برف عنوان کرد: برخی مسیرها و معابر با توجه به حساسیت و شیب دار بودن برخی معابر در چندین نوبت و سه تا چهار بار برف‌روبی انجام شد.

شهردار منطقه۲ با تاکید بر عدم توقف در عملیات برفروبی گفت: با توجه به پیش بینی بارشها و شدت بارشها تا آخر هفته تمام امکانات شهرداری اعم از نیروی انسانی و ماشین آلات در اختیار عملیات برفروبی خواهند بود.

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 50510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =