نصب و جانمایی ۳۰ سازه تبلیغاتی در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ از نصب و جانمایی سازه‌های تبلیغاتی در نقاط مختلف این منطقه در آستانه انتخابات پیش رو خبر داد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، مهدی اخ الصنایع، شهردار این منطقه با اشاره به اقدامات اداره زیباسازی منطقه برای فضاسازی مناسب در آستانه انتخابات گفت: از نخستین ساعات تبلیغات انتخاباتی بیش از ۳۰ سازه تبلیغاتی در نقاط مختلف منطقه برای الصاق تبلیغات کاغذی نامزدها نصب شد.

وی افزود: با هدف حفظ منظر و سیمای شهر و ممانعت از مخدوش شدن دیوارها، امکانات و زیرساخت‌های شهری، اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۰ با مشارکت نواحی سه گانه، اماکن پرتردد را از جمله میادین، معابر محوری و شاخص را برای تبلیغات نامزدهای انتخابات شناسایی و آماده کرد.

شهردار منطقه ۱۰، با اشاره به اکران تبلیغات محیطی و فرهنگی به مناسبت انتخابات پیش رو در محدوده منطقه اشاره کرد و یادآور شد: در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پویش فرهنگی «ایران» با محوریت انتخاب به همت اداره زیباسازی ۴۰ تخته بنر چاپ در منطقه اجرا و اکران شد.

اخ الصنایع ضمن دعوت از شهروندان انقلابی و شهید پرور منطقه ۱۰ برای حضور هرچه پرشور تر در روز یازدهم اسفند ماه بیان کرد: ۱۱۸ شعبه اخذ رای در منطقه ۱۰ در نظر گرفته شده است که آماده میزبانی و مشارکت شهروندان تهرانی در روز انتخابات است.

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 50514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =