راهبردهایی که در طراحی پروژه‌ها پایه‌گذاری شده، مسیر آینده منطقه را روشن می‌کند

شهردار منطقه ۷ در جلسه کنترل پروژه منطقه که با حضور معاونین، مدیران و شهرداران نواحی برگزار شد، بر تداوم فعالیت ها تاکید کرد و گفت: نوع کار در شهرداری به گونه‌ای است که باید پیوسته انجام شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصرالله آبادیان شهردار این منطقه در جلسه کنترل پروژه منطقه اظهار کرد: در شهرداری منطقه ۷ یک اتفاق بزرگ افتاده است و در ماه های آینده آثار آن را خواهیم دید. با توجه به این که ۶۸۷ میلیارد تومان اعتبار برای منطقه ابلاغ شده است و پروژه های متعددی اجرا شده است و بیشتر پروژه ها هم محلی و در جهت بهبود وضعیت زندگی مردم بوده است شاهد تحولی در معابر و سازه های شهری خواهیم بود. آمارها می گوید سه برابر بعضی از مناطق  در پروژه های محلی منطقه ۷ هزینه شده است و از این نظر در کل مناطق شهر رتبه اول را داریم.

آبادیان بر استفاده از نظر کارشناسان تاکید کرد و یادآور شد: مدیران منطقه باید تلاش کنند از بدنه کارشناسی بیشترین استفاده را بکنند و تلاش هایشان به گونه ای باشد که تا پایان دوره مدیریت شهری فعلی بیشتر پروژه ها تکمیل شده باشد.

وی به برخی سیاست های راهبردی شهرداری منطقه ۷ اشاره کرده و گفت: احداث مخازن آبی یک راهبرد در شهرداری منطقه ۷ برای مدیریت تنش آبی است و باید پیوسته ادامه یابد. هم اکنون دو مخزن بزرگ ساخته شده است و این مسیر ادامه خواهد داشت. یا گسترش حمل و نقل عمومی یکی از راهبردهای مهم شهرداری منطقه است به همین دلیل خروجی دوم ایستگاه سهروردی ساخته تکمیل شده است و ایستگاه های بهار شیراز و سرباز هم در حال اتمام است و با افتتاح این پروژه ها مردم منطقه بیشتر می توانند از خطوط مترو استفاده کنند.

شهردار منطقه ۷ افزود: با راهبردهایی که در منطقه پایه گذاری شده است یک ریل گذاری و مسیری طراحی شده است که امیدوارم این مسیر روشن تا سال ها ادامه یابد و مردم از برکات آن در گسترش رفاه و آبادانی در منطقه بهره مند شوند.

 آبادیان در پایان با اشاره به روزهای آخر سال گفت: از شهرداران نواحی می خواهم که مطالبات پیمانکاران را پیگیری کنند و کاری کنند که این مطالبات به زودی پرداخت شود در مقابل هم تلاش کنید پروژه ها هر چه زودتر تکمیل شود.

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 50519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =