ارتقا وضعیت خدمت رسانی به شهروندان  با اجرای طرح ۳۶۰ درجه

شهردار منطقه ۴ از اجرای مستمر طرح بازدید های ۳۶۰ درجه در ۴ محور این منطقه خبر داد و گفت: این طرح در راستای ایجاد تحولی بیشتر و خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان در حال اجرا می باشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ علی اصغر کمالی زاده با اعلام این خبر گفت: با ارتقا سطح نگهداشت در شهر، مردم درک بهتری از خدمات شبانه روزی ارائه شده توسط واحدهای مختلف خدمت رسانی در شهرداری پیدا خواهند کرد که در همین راستا نیاز است قدرت اجرایی و توان خدمت رسانی خود را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اجرای این طرح در ۴ محور اصلی منطقه گفت: خیابان های فرجام، استقلال، استاد حسن بنا و جشنواره محورهایی است که با هماهنگی های صورت گرفته با معاونین و شهرداران نواحی معضلات ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی آنها احصاء و در حال پیگیری است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به شروع بازدید های ۳۶۰ درجه ، این اقدام را روند رو به جلویی در راستای ارتقا وضعیت خدمت رسانی به شهروندان دانست و افزود: با توجه به نیاز های موجود در منطقه ۴ این طرح در مراکز پر جمعیت و با اهمیت موجود در این منطقه بصورت ویژه در حال اجرا می باشد.

کمالی زاده از روکش مدیریتی ۱۰۰۰۰ معضل در خصوص برداشت ۳۶۰ درجه در نواحی ۹گانه خبر داد و گفت: تا کنون حدود ۱۰۰۰۰ معضل توسط نواحی ۹ گانه با موضوعات مختلف شهری احصاء و در حال بررسی است.

انتهای پیام/                

۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
کد خبر: 50584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =