نوسازی مخازن پسماند در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح نوسازی و افزایش مخازن پسماند در راستای تقویت سلامت شهروندان و زیباسازی شهری خبر داد و گفت: در راستای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲ و ادامه خدمات رسانی به شهروندان، مخازن منطقه تعمیر، بازسازی و نوسازی شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی گفت: بالا بردن سطح بهداشت محیط و جلوگیری از آلودگی فضاهای شهری، یکی از اهداف تعمیر و نوسازی مخازن زباله است که به طور  مستمر در سال جدید در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۲، ۲۰۰ مخزن ۱۱۰۰ لیتری پسماند در معابر و میدان های منطقه نوسازی شده است ، گفت : از ۱۷۰۰ مخزن زباله موجود در منطقه تاکنون ۸۰ درصد آن نوسازی و بازسازی شده اند.

به گفته او، در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱، حدود ۴۰۰ عدد از مخازن نیز بازسازی و رنگ آمیزی شده و به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان،  در طول سال جاری همه مخازن محدوده تعمیر و بازسازی می شود. 

شهردار منطقه ۱۲ خاطر نشان کرد : معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با همکاری نواحی شش گانه نسبت به شستشو و نظافت مخازن زباله محدوده در قالب طرح نگهداشت شهر اقدام می کند تا بهداشت فضای شهری حفظ شود.

انتهای پیام/

۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 50649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =