از دست‌اندرکاران توسعه حمل و نقل ریلی در پایتخت تقدیر می‌کنیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: توسعه حمل و نقل ریلی و کاهش آلودگی هوا دغدغه ما بوده است و از دست‌اندرکاران برای انجام اقدامات در این حوزه تقدیر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در دویست و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: بزرگترین پویش تحریم شکست خورد و با تمام مشکلاتی که در زندگی مردم وجود دارد، مردم وفادار و ایثارگر علیرغم دشمنی دشمنان یک حماسه بزرگ خلق کردند. به طوری که در برخی استانها بیش از ۶۰ درصد مشارکت رقم خورد.

وی افزود: مردم با مشارکت خود لبخند بر لبان مقام معظم رهبری نشاندند که شاید این حضور بزرگترین هدیه ای بود که مردم به انقلاب تقدیم کردند.

سروری با اشاره به افتتاح ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان و توسعه شمال غربی خط ۷ در شنبه امید و افتخار اخیر، یادآور شد: این اقدام پیام خوبی برای مردم غرب تهران است؛ مردم این محدوده بارها گلایه داشتند که غرب پایتخت از لحاظ برخورداری از مترو فقیر است. ما امسال را با پروژه های حمل و نقلی آغاز کردیم و با این پروژه ها به پایان می بریم.

وی ادامه داد: توسعه حمل و نقل ریلی و کاهش آلودگی هوا دغدغه ما بوده است و از دست اندرکاران برای انجام اقدامات در این حوزه تقدیر می کنیم.

انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 50755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =