احداث ایستگاه اتوبوس تندرو  در محله بریانک

شهردار منطقه ۱۰ از نصب و راه‌اندازی ۴ ایستگاه‌ جدید اتوبوس تندرو در بزرگراه شهید نواب صفوی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۰، مهدی اخ الصنایع گفت: با توجه به اهمیت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی که یکی از نیازهای اساسی شهروندان کلانشهر تهران است و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از مهمترین وظایفی است که در دستور کار اداره حمل و نقل عمومی شهرداری منطقه قرار دارد، طرح بهسازی و احداث‌ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی این  منطقه  با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در رفت آمد شهروندان در دست اجرا است.
شهردار منطقه ۱۰ گفت: در راستای تسهیل در حمل و نقل عمومی، ۴‌ ایستگاه اتوبوس تندرو در بزرگراه نواب در دست اقدام قرار گرفت که‌ ایستگاه قدیمی کمیل واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی (لاین کندرو شمال به جنوب )تخریب و ایستگاه جدید در فاصله ۱۰۰ متری جنب مترو کمیل نصب و راه‌اندازی شد.

وی در ادامه با اشاره به سه‌ ایستگاه در دست اقدام در محور بزرگراه نواب بیان کرد: همزمان سه‌ ایستگاه جدید دیگر در محور نواب(شمال به جنوب،‌ ایستگاه صفدری و جنوب به شمال همچنین محور شمال به جنوب زیر پل امام خمینی (ره) در حال جدول‌گذاری است که تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد شد.

اخ الصنایع در پایان با تأکید بر امنیت جانی شهروندان هنگام تردد گفت:‌ ایستگاه‌های ذکر شده از محور اصلی بزرگراه نواب به پهلوگاه‌های بزرگراه انتقال یافته است که این اقدام باعث افزایش ضریب امنیت عبور و مرور شهروندان شده است.
انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 50776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =