پروژه های منطقه ۷ در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند

شهردار منطقه ۷ بامداد امروز ۱۳ اسفند ماه به همراه معاونین و مدیران خود در سطح منطقه حضور یافت و روند و چگونگی اجرای پروژه‌های شاخص و توسعه محله‌ای را ارزیابی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار منطقه از پروژه های احداث مخزن بتنی آب واقع در بوستان شهید نیاکی، مجموعه ورزشی شهید توکلی، فاز دوم مجموعه ورزشی شهید مهر آئین، بهسازی میدان نیلوفر، اسکان کارگری ناحیه ۲ و ۵، بهسازی میدان سبلان، بهسازی خیابان شهید مدنی، خانه روزنامه نگاران، خانه مادر و کودک و بهسازی میدان شهید قندی بازدید کرد.

شهردار منطقه ۷ در جریان این بازدید پس از بررسی اقدامات انجام شده دستورات لازم برای اجرا و اتمام هرچه سریعتر این پروژه ها و شروع خدمات رسانی به شهروندان را صادر کرد.

آبادیان در حاشیه این بازدید از مجموعه ورزشی مهرآئین گفت: فاز اول این مجموعه در سی و دومین رویداد امید و افتخار با حضور شهردار تهران در سال گذشته افتتاح شد و اینک فاز دوم در سوله ای به ابعاد ۲۵۰ مترمربع قرار دارد که برای انجام ورزش پینگ پونگ در نظر گرفته شده است و این مجموعه فرهنگی ورزشی با عرصه ۲ هزار و ۶۴۵ مترمربع و اعیان ۳ هزار و ۱۲۳ مترمربع دارای سالن های توپی چند منظوره، سالن اسکواش مطابق با استانداردهای روز و قسمت های عمومی است.

به گفته وی؛ مجموعه ورزشی شهید توکلی یکی از مهمترین پروژه های عمرانی این منطقه است که با ساخت آن می‌توانیم در ارتقاء سطح سلامت شهروندان در جامعه موثر باشیم. این مجموعه ورزشی در ناحیه یک با متراژ۸۷۰ مترمربع واعیان ۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع در ۵ طبقه در حال ساخت است.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه کارگران حوزه خدمات شهری از ارکان اصلی عرصه خدمت رسانی به شهروندان در امور مرتبط با حوزه نگهداشت شهر هستند، افزود: ساختمان‌ اسکان کارگران در حال ساخت در ناحیه ۵ دارای تمامی ضوابط ایمنی و بهداشتی است تا کارگران زحمتکش اوقات استراحت خوبی را در آسایش کامل سپری کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به وجود ساختمان ها با کاربری های متفاوت در اطراف میدان نیلوفر از قبیل مسجد، کلانتری، مدرسه و اغذیه فروشی ها، شهروندان زیادی از این محور  تردد دارند از همین رو شهرداری منطقه ۷ طرح بهسازی میدان نیلوفر با بازطراحی و اضافه کردن برخی المان ها به این فضا، در حال ساخت یک محله پویا با تعاملات اجتماعی بالا در این نقطه از شهر می باشد.

آبادیان تصریح کرد: اجرای کف پوش در پیاده رو، نهر و جدول، آرامسازی با اجرای کف پوش در قسمت سواره رو، اصلاح هندسی شامل اضافه شدن عرض سواره رو به پیاده رو، تغییر مسیر حرکتی، نصب نیمکت، سطل زباله، چراغ روشنایی و ایجاد فضای سبز از دیگر فعالیت هایی خواهد بود که در این میدان انجام می شود.

وی در جریان بازدید از مخزن ۳هزار مترمکعبی آب در بوستان شهید نیاکی، گفت: این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌ای زیرساختی منطقه محسوب می شود که با هدف جمع آوری آب های سطحی و آبیاری فضای سبز احداث می شود و پس از پایان پروژه در سال جاری و عملیات تست آبگیری و رفع مشکلات احتمالی این مخزن از اوایل سال۱۴۰۳ وارد چرخه منطقه خواهد شد و از آب ذخیره شده در این مخزن می‌توان برای تقویت شبکه آبرسانی و همچنین آبیاری بوستان های فرامنطقه‌ای آزادگان، شهید نیاکی، باغ موزه قصر، ایستگاه پمپاژ زیر پل سیدخندان و نواحی ۱، ۲ و ۴ استفاده کرد.

بهسازی جداره های شهری خیابان شهید مدنی، اتاق مادر و کمک زیر پل روشندلان مقابل خیابان بهار جنوبی، خانه روزنامه نگاران، بهسازی میدان شهید قندی از دیگر پروژه هایی بود که شهردار منطقه ۷ از آنها بازدید و دستورات لازم برای اجرای آنها را صادر کرد.

انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 50787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =