تقویت ناوگان خط ۷ اتوبوسرانی در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از تقویت ناوگان خط ۷ اتوبوسرانی با ورود ۴۰ دستگاه اتوبوس اسکانیای جدید به این خط خبر داد و گفت: ایستگاه این مسیر در منطقه ۱۱ نیز از نظر مرمت آسفالت و نگهداشت، بهسازی شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه از تقویت خط ۷ اتوبوس‌های تندرو با ورود ۴۰ دستگاه اتوبوس اسکانیای جدید خبر داد و گفت: با توجه به تردد بسیار بالای اتوبوس در خط ۷ و استفاده مداوم شهروندان از این خط و به دنبال فرسودگی این ناوگان، در سال جاری ۴۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا در دو مرحله وارد این خط شد.

موسوی همچنین بیان کرد: در کنار به‌روزرسانی اتوبوس‌های خط ۷، ایستگاه‌های این مسیر در منطقه ۱۱ از نظر آسفالت و تمیزی و حذف زوائد بصری به صورت روزانه و هفتگی بازدید و مناسب‌سازی شد.

حسن هدایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه نیز دراین‌باره توضیح داد: یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری، حمل‌ونقل عمومی و سفرهای درون‌شهری با این وسایل است و فرسودگی آنها باعث آلودگی هوا، همچنین معطل‌ماندن مسافر هنگام جابه‌جایی می‌شود که با حساسیت شهردار محترم تهران و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک یکی از موارد پیگیری ویژه، تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی است.

وی ادامه داد: در بودجه سال جدید به صورت ویژه‌ای به این ناوگان توجه شده و در کنار بازسازی اتوبوس‌های کار کرده، تهیه و استفاده از اتوبوس‌های نو و برقی در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است.

انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 50831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =