مسیر عبور خودروها در چهارراه شکوفه مطهری منطقه ۱۹ به صورت موقت تغییر کرد

معاون حمل ونقل ترافیک  شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در راستای آرام سازی و روان‌سازی ترافیکی در روزهای پایانی سال، مسیر خوردوهای عبوری از چهارراه شکوفه مطهری واقع در ناحیه دو به صورت موقت تا پایان فروردین سال ۱۴۰۳ تغییر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، لطیف پنداریان افزود: با توجه به وجود بازار های متعدد در محله عبدل آباد و حضور شهروندان در این محدوده عبور خودروها در مسیر چهار راه شکوفه مطهری در این ایام بسیار افزایش می یابد.

وی ادامه داد: بنا به درخواست پلیس راهور منطقه در راستای جلوگیری از پس زدگی ترافیکی در روزهای پایانی سال و عید نوروز، نسبت به بازگشایی گره های ترافیکی ناشی از حجم بالای خودروها در این محور با همکاری شهرداری ناحیه دو و عوامل اجرایی معاونت حمل و نقل ترافیک اقدام شد.

به گفته این مسئول به منظور عملیات اجرایی تغییر مسیر این تقاطع و اطلاع رسانی به شهروندان ۲۰ عدد استوانه ترافیکی ۷ عدد جهت نما، ۸ عدد نیوجرسی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با رنگ آمیزی زرد و سفید برای آشکاری سازی انجام شده است.

پنداریان تصریح کرد: پس از تغییر مسیر دسترسی به غرب تقاطع شکوفه مطهری از میدان ماهان و دسترسی به شرق تقاطع با عبور از میدان شقایق میسر می شود.
این مسئول درخصوص اجرای اقدامات ترافیکی در محور ویژه استقبال از بهار از بلوار شکوفه تا میدان حیدر بابا به نصب ۱۲ عدد خطر نما، ۷۵ استوانه، بشکه ترافیکی، کاشن تانک و مرمت گاردریل اشاره کرد و افزود: خط کشی طولی، رنگ آمیزی، آشکار سازی جداول تقاطع ها با رنگ زرد و مشکی نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام /

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 50861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =