استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت با برپایی المان‌های نوروزی در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ از جانمایی المان‌های نوروزی و نورپردازی بوستان‌ها و معابر شهری این منطقه برای استقبال از بهار ۱۴۰۳ و بهار قرآن خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» گفت: با توجه به فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن و به منظور ایجاد حس طراوات و شادابی در محیط شهری، المان‌های نوروزی در قالب هفت سین، تخم مرغ های رنگی که یاد آور سنت زیبای نوروز در ایران است، در نقاط مختلف منطقه جانمایی شد.
وی بیان کرد: برای زیبایی هر چه بیشتر فضای عمومی، مدیریت شهری اقدام به نصب  ۳ المان سفره هفت سین، ۱۰ المان جدید سنتی مرتبط با فرهنگ نوروز، جانمایی ۱۴ عدد تخم مرغ رنگی و احیای المان‌های قدیمی در نواحی سه‌گانه  کرده و دیار امام هادی(ع) آماده استقبال نوروز  ۱۴۰۳ شده است.

شهردار منطقه ۱۰ همچنین از اجرای سه تونل نوری در بوستان‌های هفت چنار،  رضوان و موزه هفت چنار خبر داد و افزود: نقاشی‌های دیواری، اهتزاز پرچم های رنگی،  رنگ آمیزی پل های عابر پیاده، نرده های مسیر بی آر تی، جداول و دگر المان های شهری نیز در راستای زیباسازی و چشم نوازی محیط  منطقه در دست اجراست.

اخ الصنایع با تأکید براهمیت میزبانی شایسته دیار امام هادی (ع) در ایام نوروز و شب‌های مبارک ماه رمضان از شهروندان و مهمانان نوروزی در اماکن گردشگری و بوستان‌های این منطقه گفت: به منظور ایجاد فضایی زیبا و پرنشاط بهاری ویژه مهمانان و گردشگران  نوروزی، کاشت درختان و گل های بهاری و مناسب فصل  در سطح بوستان های منطقه ۱۰ آغاز شده است و تا اواخر اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 50878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =