فرآموز سیار به منظور آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان منطقه ۷

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری فرآموز سیار به منظور آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان در مدارس سطح نواحی پنجگانه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی با اشاره به  ضرورت و اهمیت آموزش مهارت‌های رفتاری به کودکان و نوجوانان در شیوه زندگی و سبک زندگی سالم گفت: با هماهنگی اداره کل سلامت شهرداری تهران و به همت اداره سلامت منطقه ، فرآموز سیار در مدارس سطح نواحی پنج گانه  مستقر شده و به اجرای برنامه های متنوع آموزشی و کسب مهارت پرداختند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مراکز فرآموز سیار به منظور دسترسی آسان دانش آموزان به برنامه های آموزشی و با هدف ارتقا سلامت اجتماعی و آموزش غیر مستقیم مهارت‌های رفتاری به گروه سنی کودک و نوجوان با تدوین برنامه های کارشناسی در  مدارس دخترانه و پسرانه بر پا شده و در قالب اجرای تئاتر، نمایش عروسکی، مسابقه، بازی‌های متنوع ، قصه گویی و ... مهارت‌های  نظیر کنترل خشم ، کنترل احساسات و نحوه بیان صحیح احساسات همچون خشم، شادی، عصبانیت، خودمراقبتی، ابراز وجود، مثبت اندیشی، نحوه صحیح تعامل با دیگران و ... را آموزش دادند.

معاون شهردار منطقه ۷ از استقبال چشمگیر این طرح از سوی دانش آموزان و مدیران مدارس خبر داد و افزود: برنامه مذکور در  ۱۶ مدرسه برگزار شد و بیش از ۱۶۰۰ نفر از دانش آموزان توانستند از خدمات طرح فراموز سیار بهره مند شوند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم با اجرای طرح فراموز سیار به دانش آموزان بتوانیم مهارتهای زندگی از جمله ارتقاِء سازگاری فرد ابتدا با خودش سپس با دیگران و محیطی که در آن زندگی می‌کند را کسب نماید تا بتواند در آینده چالش های که با آن مواجه هست مدیریت کنند.

انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: 50889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =