«شکوه محبت» در برج میلاد تهران

مرکز همایش های برج میلاد تهران روز دوشنبه ۱۴ اسفند ماه میزبان بیش از ١٥٠٠ نفر از کودکان کار بود.

به گزارش شهر، همزمان با هفته احسان و نیکوکاری و در آستانه سال جدید، شرکت برج میلاد تهران با همکاری موسسه فرهنگی و هنری لیما و سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای اولین بار کنسرت بزرگ "شکوه محبت" را برای کودکان کار به صورت رایگان برگزار کرد.

از حال و هوای خوب این کنسرت همین بس که رضا صادقی خواننده دوست‌داشتنی کشورمان این اجرا را بهترین اجرای خود تاکنون دانسته است.

کنسرتی که تقریبا هیچ صندلی خالی نداشت و فرزندان ایران در کنار رضا صادقی، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و آصف آریا روز خاطره‌انگیزی را سپری کردند.
رضا صادقی در بین اجراها با بچه‌ها گپ و گفت‌های صمیمانه‌ای هم داشت، از کُری‌خوانی‌های پرسپولیسی و استقلالی تا بیان خاطرات کودکی خودش و شوخی با اینکه آن‌زمان‌ها خیلی اهل درس خواندن نبوده. همچنین گفت «امروز می‌خواهیم کاری کنیم که همه تهران به ما حسودی‌شان شود. از شما خواهش می‌کنم در زندگی آن‌قدر خوشحال باشید که چشم حسودهایتان کور شود.»

صادقی همچنین ترانه‌ای را از طرف خودش و کودکان کار به بچه‌های سیستان و بلوچستان تقدیم کرد. این ساعات متفاوت در نهایت با عکس‌های یادگاری به پایان رسید. عکس‌هایی که تا همیشه برای فرزندان ایران یادآور خاطرات شیرین این روز دوست‌داشتنی خواهد بود.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 50923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =