۲۵ پلاک شهید بر تنه نهال‌های کاشته شده نصب شد

 ۲۵ پلاک شهید بر تنه نهال‌های کاشته شده در مراسم هفته منابع طبیعی و روز درختکاری که با مشارکت فرزندان شهدا، شهرداران مدارس و اعضای کانون نوجوانان در منطقه یک تهران به اجرا رسید، نصب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور دانش آموزان، شهرداران مدارس و اعضاء کانون نوجوانان سطح منطقه یک و به منظور ارتقاء سطح مسئولیت پذیری و حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست، مراسم کاشت نهال در مجاورت مدرسه امام جواد (ع) برگزار شد. 

وی افزود: در این ویژه برنامه که با مشارکت اداره آموزش های شهروندی، شهرداری ناحیه ١٠، اداره امور ایثارگران منطقه و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، گروه سرود اعضاء کانون نوجوانان منطقه به اجرای برنامه پرداختند و از دو فرزند شهید سلامت ابوالفضل محقق نژاد و شهید خدمت اسماعیل احمدی تقدیر به عمل آمد.

 رودکی خاطر نشان کرد: در انتها با نصب پلاک ۲۵ شهید بر نهال های غرس شده، نوجوانان با روح شهیدان والامقام تجدید پیمان بستند و هر نهال به نام یک شهید نام گذاری شد.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 50952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =