پایان اصلاح هندسی تقاطع خیابان‌های خوش _ شهید کلهر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰ از پایان اصلاح هندسی تقاطع خیابان‌های خوش _شهید کلهر با هدف افزایش ایمنی در تردد شهروندان، کاهش تصادفات و روان‌سازی ترافیک خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «سید رضا تربت جو» گفت: به منظور افزایش ایمنی در عبور و مرور شهروندان، کاهش تصادفات و روان سازی در معابر سطح منطقه، از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون عملیات اجرای اصلاح هندسی برروی ۱۹ نقطه حادثه خیز در سطح  منطقه به متراژ سه هزار و ۹۰ مترمربع اجرا شده است و اصلاح هندسی تقاطع خیابان های خوش _ شهید کلهر نوزدهمین عملیات اجرایی سال ۱۴۰۲ توسط  معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۰ است. 

وی با تأکید بر اهمیت اصلاح هندسی معابر افزود: تصادفات ترافیکی از عمده مشکلاتی است که ایمنی شهروندان را در معرض خطر و تهدید قرار می دهد و خسارات جانی و مالی ناشی از آن، همواره یکی از عوارض ناگوار حمل و نقل در جوامع امروزی به شمار می رود.

تربت جو گفت: روان سازی و رفع گره های ترافیکی به عنوان یکی از روش های مؤثر در بهبود کیفیت زندگی شهری محسوب می شود؛ به همین دلیل اجرای اصلاحات هندسی در نقاط حادثه خیز و پرخطر از جمله راهکارهای ارائه شده در تحقق اهداف مدیریت شهری است. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰ در ادامه تشریح کرد: بهسازی و ارتقاء سطح  کیفی تقاطع ها و معابر سطح منطقه، مطابق استانداردهای معتبر در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار دارد و طبق بررسی های میدانی و برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری، ۱۹ نقطه حادثه خیز به نقاط امن تبدیل و در کاهش خطر و روان‌سازی ترافیک منطقه تاثیر چشمگیری داشته است. 

تربت جو در پایان گفت: اصلاح هندسی و  ایمن سازی سه راه آذری و تقاطع خیابان بهنود_یادگار امام(ره) از مهم ترین اقدامات اجرایی معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۰ در ابتدای سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

انتهای پیام/

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 51019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =