ساماندهی رفیوژ میانی محل اتصال بزرگراه شهید نجفی رستگار به پل امام علی (ع) در منطقه ۱۵

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۵ از ساماندهی رفیوژ میانی و پیاده‌رو محل اتصال بزرگراه شهید نجفی رستگار به پل امام علی (ع) در منطقه ۱۵ در راستای پیگیری مطالبه شهروندان و نیز رفع نقاط خطرآفرین خبر داد.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی گفت: هزار متر مربع از فضای رفیوژ میانی و پیاده رو بزرگراه شهید نجفی رستگار مسیر غرب به شرق در زیر پل امام علی(ع) که تبدیل به محل دپوی نخاله شده بود، در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت.

به گفته وی؛ به همین منظور طرح ساماندهی و بهسازی این محل با هدف حذف زوائد و نازیبایی‌های بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط زیست و بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر برای تامین رفاه و آسایش شهروندان آغاز شد.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۵ اضافه کرد: در این راستا  هزار متر مربع پیاده روسازی و نیز ۳۰۰ مترطول جدول بندی در حال انجام است که تا پایان این هفته اقدامات عمرانی به اتمام خواهد رسید.

روحانی با اشاره به اینکه تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی موجب برهم ریختگی سیمای شهر می‌شود افزود: این طرح با هدف ساماندهی و پاکیزه سازی محیط شهری از پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی پیش از آغاز سال جدید به اجرا در آمد.

انتهای پیام/

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 51022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =