ایمن‌سازی و بهسازی تجهیزات ترافیکی معابر منطقه ۸

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه۸ از افزایش بازدیدها و نظارت در راستای ایمن‌سازی و بهسازی تجهیزات ترافیکی در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ در سطح معابر منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ مجید سلمانی معاون ترافیک منطقه با اشاره به آغاز طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ گفت: بهسازی پایانه‌ها، خطوط و ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی و بازسازی و نوسازی علائم و تجهیزات ترافیکی محدوده به منظور افزایش ایمنی معابر در دستور کار این معاونت قرار دارد.

سلمانی آغاز این طرح را از ۱۵ اسفند ماه عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش تردد شهروندان در روزهای پایانی سال از مراکز خرید و معابر تجاری سطح منطقه و همچنین  به منظور افزایش سطح ایمنی معابر، طرح استقبال از نوروز از ۱۵ اسفند ماه در دستور کار این معاونت قرار گرفته‌ است.

به گفته سلمانی؛ بازسازی و نوسازی علائم افقی و عمودی و تجهیزات ترافیکی سطح منطقه، بازدید و تجهیز کلیه ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس و خطوط ویژه اتوبوس از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه عنوان کرد: مطابق هماهنگی‌های انجام شده، تجهیزات ترافیکی محدوده منطقه و همچنین ایستگاه‌ها و پایانه‌های حمل نقل عمومی مورد بازدید و بازبینی قرار گرفته و به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات، بازسازی، نوسازی و نظافت کلیه تجهیزات و علایم ترافیکی در دستور کار قرار دارد تا در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز علاوه بر افزایش رضایتمندی شهروندان شاهد افزایش سطح ایمنی نیز باشیم.

سلمانی تشدید نظارت‌ها و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی در نقاط پر تردد سطح منطقه در ایام پایانی سال را از دیگر بخش‌های طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ در این منطقه از پایتخت برشمرد.

انتهای پیام/

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 51041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =