تنظیم الزامات قانونی در ساخت تصفیه‌خانه‌های واحدهای مسکونی در منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ بر ضرورت تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگانی از سازمان‌های خدمات‌رسان منطقه با هدف نظارت بر ساخت تصفیه‌خانه‌ ساختمان‌های مسکونی در حال ساخت در منطقه ۲۲ به صورت پایلوت تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح در جلسه‌ای که با حضور نمایندگانی از سازمان‌های خدمات‌رسان منطقه تشکیل شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه بحث فاضلاب یکی از مباحث مهم در منطقه ۲۲ به شمار می رود و در مقابل ساخت و سازهای بلندمرتبه زیادی که در این منطقه وجود دارد، تنظیم الزامات قانونی به منظور وادار نمودن مالکین به رعایت یکسری قوانین‌ و مقررات در حوزه ساخت تصفیه خانه مهم و ضروری است.

وی افزود: هدف از تدوین این الزامات قانونی و آیین‌نامه‌های اجرایی، تنظیم برنامه‌های مدون و مهندسی شده جهت هم‌افزایی بیشتر در زمان وقوع حوادث احتمالی، کاهش مخاطرات و افزایش تاب‌آوری شهری است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ بیان کرد: در قدم‌ اول تیم کارشناسی متشکل از نمایندگانی از سازمانهای ذی‌مدخل و تشکیل یک ماتریس اجرایی متناسب و فراخور منطقه ۲۲ و ترسیم نقشه راه با توجه به الزامات قانونی در یک بازه زمانی کوتاه مدت، توافقات همه جانبه نیز در خصوص نحوه اجرا و پیاده سازی این الزامات صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 51051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =