سازمان تاکسیرانی می‌خواهد پیشرو در حوزه محیط زیست باشد

سرپرست سازمان تاکسیرانی با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران از آخرین دستاوردهای این حوزه بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، سرپرست سازمان تاکسیرانی با بیان این‌که رویکرد مدیریت جدید شهری استفاده از انرژی پاک در ناوگان تاکسیرانی تهران است، گفت: «این سازمان به عنوان مجموعه‌ای پیشرو در حوزه حفظ محیط زیست سعی دارد به استانداردهای مدنظر نزدیک شود و در تلاش است که فرآیندها را به درستی پیاده‌سازی کند».

شادی مالکی در ادامه افزود: «حضور در این نمایشگاه موجب می‌شود تا از نزدیک با آخرین تکنولوژی در حوزه محیط زیست آشنا شویم و از آن سو دستاوردهای سازمان درخصوص برقی‌سازی ناوگان تاکسیرانی را به نمایش بگذاریم. نوسازی و برقی‌سازی ناوگان، کار جدیدی است و همت دولت و پیگیری شهرداری موجب ارائه تسهیلات خوبی برای واردات خودروهای برقی شده است. توسعه تکنولوژی منطبق با محیط زیست به نفع شهروندان است».

وی یادآور شد: « در همین راستا تواقفنامه و همکاری مشترک با اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران امضا کردیم که تربیت سفیران سبز با مشارکت رانندگان تاکسی، توسعه ایستگاه‌های شارژ برقی خورشیدی، راهکارهای نوین جهت کاهش انتشارگازهای گلخانه‌ای ناشی از تردد تاکسی‌ها و تبادل تجربیات و دانش طرفین در خصوص راهکارهای لازم برای چالش‌های محیط زیستی در حوزه تاکسیرانی از جمله اقدامات طرفین است.»

شایان ذکر است بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با شعار «رشد تولید با رویکرد محیط زیست» از روز ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ به مدت ۳ روز در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد و سازمان تاکسیرانی در این نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان بود.

انتهای پیام/

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
کد خبر: 51056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =